چقدر طول می کشد تا گوگل تاثیر لینک های اسپم را حذف کند؟
نوشته شده توسط : عباسی


چقدر ارتفاع میکشد تا گوگل تاثیر پیوند های اسپم را حذف نماید؟
اخیرا در یک کدام از پروژه های بهینه سازی برای یکی‌از مشتریانمان با  سئو سایت   خرید بک پیوند اسپم رقبا مواجه شدیم ، در واقعیت حریف با سئوی منفی سعی بر تخریب رنکینگ وب سایت نموده بود . طبق تحلیل های شکل پذیرفته ، موردنیاز شد پیوند های اسپم را به گوگل معرفی نماییم تا گوگل از تاثیر دادن آن ها در مرتبه بندی وب سایت ما دوری نماید !

 

فراگیری طریق گزارش سایتها و پیوند های اسپم به گوگل که بوسیله sitestory مهیا شده‌است را تماما میتوانید در پیوند روبرو ملاحظه کنید : یادگرفتن بدون نقص حذف اثر پیوند های بی کیفیت و اسپم وبسایت .

چه هنگامی می قدرت سود ارسال گزارش به گوگل برای حذف کردن بک لینک و پیوند های اسپم را مشاهده نمود
بعد از ارائه لیستی از لینک و پیوند ها به گوگل برای حذف کردن، کلاً گوگل از ۱ تا ۸ هفته ارتفاع میکشد تا گوگل درخواست شمارا پردازش نماید و لینک و پیوند ها را حذف نماید.

درین پروژه در زمان ۱۰ روز به سکو قبل + ۱ بازگشتیم !

متاسفانه هر تعدادی گوگل در وب سایت پشتیبانی خودش بازه ظریف حذف شدن پیوند‌ها را اعلام نموده است ، ولی هیچوقت دقیقی برای این فراید نیست.
چنانچه لیست خویش را به صحت ارائه کرده باشید، می بایست یک اخطار آدرس اینترنتی درباره‌ی پوشه آپلود گردیده نو و یک اطلاعیه را در داشبورد مهم برگه ابزار Google Webmaster در نصیب موردها نو و اصلی اخذ نمائید.
زمانی که گوگل فهرست لیست های نامناسب خویش را برای حذف کردن اخذ می نماید، پیوند ها را حذف خواهد کرد و سیستم هوش تصنعی اسپایدر آن ها وب سایت شما‌را مجددا بازبینی می نماید تا انتخاب نماید که به چه شکل حذف پیوند ها بر روی وبسایت شما در کاوش تاثیر می‌گذارد.
وقتی که تعداد تمام پیوندها شما یک مقدار قابل توجهی کاسته شده میباشد، میتوانید بگویید که پیوندهای شما از دربین رفته میباشد. شما می‌توانید تعداد مجموع پیوندها به تارنما خویش را در ابزار اینترنت مستر گوگل در نصیب‌های “جستجوی ترافیک” و “لینک و پیوند به وبسایت ” پیدا فرمایید.

ارسال برخورد برای گوگل


زمانی که گوگل لینک و پیوند شما‌را حذف کرد، در شرایطی که شما با مجازات گوگل عکس العمل کردید به شدت سفارش می‌کنیم که یک درخواست برخورد ارسال نمائید. در‌این درخواست شما، مسلما توضیح دهید که چه چیز پیش آمده میباشد، چه فعالیت اشتباهی نموده اید، چه پیوندهایی را ساخت و ساز نموده اید و… فراموش نکنید که ما نمی‌توانیم گوگل را فریب دهیم، پس بایستی درخواستی به طور کامل صادقانه و واضح برای گوگل ارسال نماییم.

بعد از اتمام این روند، مراحل رجوع به جايگاه گذشته میتواند تا حدودی ارتفاع بکشد، تارنما شما پیش از اینکه بتواند بازیابی گردد، امکان خیزش مجدد (Sandbox or Honeymoon) پیدا خواهد کرد اما گوگل به شما این مراحل را اطلاع نمی‌دهد.





:: برچسب‌ها: سئو سایت ,
:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آذر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: